Of je nu net begint of al een aantal jaren bezig bent, jouw website is vaak het eerste wat potentiële klanten zien. Ja, ook in tijden van sociale media is een website eerder een must-have, dan een nice-to-have. Je webdesign moet niet alleen functioneel zijn, maar...
Blog
Wat houdt rebranding in? Waarom en wanneer is het nodig voor jouw bedrijf?
Klopt je verhaal, je positionering of de visuele stijl van je merk niet helemaal meer? No worries, een merk leeft!Jijzelf, jouw onderneming, de markt en je doelgroep ondergaan voortdurend veranderingen. Daardoor is het denkbaar dat jouw huidige branding onvoldoende...
Logo laten ontwerpen
Een sterk merk creëren als basis voor een succesvol bedrijf, dat doe je niet met een magische vingerknip. Een geloofwaardig merk bestaat uit verschillende onderdelen die met elkaar moeten matchen. Ik heb het hier over je mentale en visuele merkidentiteit. Een van de...
Logo en huisstijl | de bouwstenen van je visuele merkidentiteit
We trappen af met mijn stokpaardje: een sterk merk moet relevant, geloofwaardig én onderscheidend zijn. Dat begint met een duidelijke mentale merkidentiteit: waar sta je voor, wat zijn je waarden, en hoe positioneer je jezelf? Maar wil jij werkelijk opvallen, dan is...
Het geheim van een sterk merk
Als gepassioneerde ondernemer wil je een succesvol bedrijf uitbouwen, of zelfs meerdere bedrijven. Aan passie en drive is er duidelijk geen gebrek, maar hoe zorg jij ervoor dat je die ideale doelgroep bereikt? Dat zij jouw boodschap begrijpen, connectie voelen en je...