Vrijdenken sans frontieres campagnebeeld

nog meer samenwerking tussen de vub en de ulb

Concept “Vrij denken sans frontières”
concept /// campagne /// grafische vormgeving /// productieopvolging

Briefing:
“Werk een boodschap uit die ons, als de universiteiten van Brussel, nog meer verbindt en onze samenwerking nog extra in de verf zet.”

Oplossing:
We hebben de daad bij het woord gevoegd. Een tweetalige print- en affichagecampagne en aangepaste online communicatie zijn het resultaat…

tekening van man die een vlag in de grond zet

merkstrategie

Een duidelijke positie in de markt en een duidelijke strategie is een must voor doeltreffende communicatie

Tekening van man met verrekijker op een ladder

huisstijl

Een goede huisstijl triggert de juiste emotie en zorgt voor herkenbaarheid. Je merk wordt sneller opgepikt

tekening van vrouw die door een luidspreker praat

content

Storytelling in lijn met de waarden en de persoonlijkheid van je merk. Content waarover gesproken wordt

tekening business man in yoga houding

merkactivatie

Consumenten zien tot 1000 reclameboodschappen per dag. Zorg voor een duidelijke concept en je merkt zal opgemerkt worden