student springend met confetti

De Vrije Universiteit Brussel viert zijn 50 jaar bestaan

concept /// externe communicatie /// interne communicatie /// grafische vormgeving ///
productieopvolging

Briefing:
“Geef onze communicatie een opvallend feestelijk kleedje zonder de kracht van onze huisstijl te verzwakken.”

Oplossing:
Levendige, speelse en aanpasbare composities onstaan vanuit een klein kenmerkend onderdeel uit het logo van de VUB. Al gemerkt welk deeltje we hebben gebruikt?

mockup van advertentie VUB in magazine
mockup magazine pagina's
tekening van man die een vlag in de grond zet

merkstrategie

Een duidelijke positie in de markt en een duidelijke strategie is een must voor doeltreffende communicatie

Tekening van man met verrekijker op een ladder

huisstijl

Een goede huisstijl triggert de juiste emotie en zorgt voor herkenbaarheid. Je merk wordt sneller opgepikt

tekening van vrouw die door een luidspreker praat

content

Storytelling in lijn met de waarden en de persoonlijkheid van je merk. Content waarover gesproken wordt

tekening business man in yoga houding

merkactivatie

Consumenten zien tot 1000 reclameboodschappen per dag. Zorg voor een duidelijke concept en je merkt zal opgemerkt worden