Visitekaartje Micheline De Waele

Ontex, een Belgische multinational viert zijn 40 jaar bestaan

Creatie concept /// grafische vormgeving /// productieopvolging

Briefing:
“Werk een systeem uit om de bedrijven uit de wereldwijde groep te helpen bij het communiceren en het uitwerken van deze viering.”

Oplossing:
Een praktische en interactieve online “toolkit” met vele tips en een vastgelegd actieplan was een echte inspiratiebron voor de communicatieverantwoordelijken van elk land. De vele foto’s, video’s en verhalen uit verschillende landen hebben we verwerkt in een digitaal “Bookazine”.

tekening van man die een vlag in de grond zet

merkstrategie

Een duidelijke positie in de markt en een duidelijke strategie is een must voor doeltreffende communicatie

Tekening van man met verrekijker op een ladder

huisstijl

Een goede huisstijl triggert de juiste emotie en zorgt voor herkenbaarheid. Je merk wordt sneller opgepikt

tekening van vrouw die door een luidspreker praat

content

Storytelling in lijn met de waarden en de persoonlijkheid van je merk. Content waarover gesproken wordt

tekening business man in yoga houding

merkactivatie

Consumenten zien tot 1000 reclameboodschappen per dag. Zorg voor een duidelijke concept en je merkt zal opgemerkt worden