![branding_huisstijl visitekaartje en enveloppe](https://waariswaldo.be/wp-content/uploads/2019/05/fresh-veggie.jpg)
het bedrijf Fresh & Veggie blijft groeien
Concept “Plantaardig lekker”
creatie concept /// huisstijl /// rebranding /// logo /// grafisch ontwerp
Briefing:
“Als vegetarische voedselproducent Vers & Veggie groeit snel. Maak ons merk klaar voor buitenlandse markten.”
Oplossing:
Een nieuwe naam Fresh & Veggie, een nieuwe huisstijl en een baseline benadrukken nog meer de uitzonderlijke positionering van het merk. En dat doen we op alle beschikbare communicatiemomenten.
![](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2019/05/logo.jpg)
![](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2019/04/Freshveggie-branding.jpg)
![plastic_cup_mockup](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/08/plastic_cup_mockup.jpg)
![Fresh-veggie_rollup](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/08/Fresh-veggie_rollup.jpg)
![Fresh-veggie_totem](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/08/Fresh-veggie_totem.jpg)