![FreshLouis_thumb-2 Visitekaartje Micheline De Waele](https://waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/10/FreshLouis_thumb-2.jpg)
Bloemisterij Verwulgen lanceert een nieuw label
Concept “Fresh Louis, the premium Eucalyptus”
Branding /// logo /// huisstijl /// webdesign /// belettering /// grafische vormgeving
Briefing:
“Ons familiebedrijf heeft een eucalyptus gekweekt. We willen deze graag op de markt brengen als merk met de naam van mijn zoon.”
Oplossing:
Het speelse en levendige karakter van zoontje “Louis” is het ideale uithangbord voor deze fris ruikende en hoogwaardige plant. Op de website, in print en op het POS-materiaal koppelen we “Fresh Louis” zijn karaktertrekken met de productargumenten van de plant.
![Fresh_Louis-etiket](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/08/Fresh_Louis-etiket.jpg)
![Waar.is.Waldo_merkcommunicatie(webdesign)](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/06/Waar.is_.Waldo_merkcommunicatiewebdesign-1.jpg)
www.freshlouis.be
![Fresh_Louis-pot](https://concept.waariswaldo.be/wp-content/uploads/2020/08/Fresh_Louis-pot.jpg)