Visitekaartje Micheline De Waele

Cloet neemt deel aan een internationale beurs

Concept “Just a quality better”
Beursstand  /// grafische vormgeving

 

Briefing: “Herwerk de huisstijl van mijn plantenkwekerij en geef een overzicht van onze activiteiten.”

Oplossing:
Alle plantenkwekers gebruiken de kleur groen in hun huisstijl. Ook Waar.is.Waldo illustreert zo de groensector op de beurststand. Maar dan wel een uitgesproken groen in combinatie met een groot onderscheidend logo.

tekening van man die een vlag in de grond zet

merkstrategie

Een duidelijke positie in de markt en een duidelijke strategie is een must voor doeltreffende communicatie

Tekening van man met verrekijker op een ladder

huisstijl

Een goede huisstijl triggert de juiste emotie en zorgt voor herkenbaarheid. Je merk wordt sneller opgepikt

tekening van vrouw die door een luidspreker praat

content

Storytelling in lijn met de waarden en de persoonlijkheid van je merk. Content waarover gesproken wordt

tekening business man in yoga houding

merkactivatie

Consumenten zien tot 1000 reclameboodschappen per dag. Zorg voor een duidelijke concept en je merkt zal opgemerkt worden