Ben je op zoek naar een herkenbare stijl waaraan klanten en volgers je herkennen?

Rebranding voor ondernemers

Til je merk naar een hoger niveau met een unieke en professionele stijl

Een sterke huisstijl is niet enkel “nice to have”, maar een must! Het zorgt voor directe herkenning bij je klanten en volgers, straalt jouw identiteit en waarden uit en wekt vertrouwen. Als ondernemer wil je dat jouw communicatie opvalt én moeiteloos aan jouw merk wordt gekoppeld. Dit bereik je niet alleen met een logo – een professionele en consistente huisstijl is de sleutel tot succes!

Voor productmerken, bedrijfsmerken of personal brands.
Brand manual Lucee by Oleon

Geef je merk de professionele uitstraling die het verdient!

Herkenbaar zijn, opvallen tussen je concurrenten, de juiste doelgroep aantrekken en een consistente communicatie? Het is ZO belangrijk voor een sterk merk!



Prullen in canva, welke template ga ik nu gebruiken, welke kleuren, welk lettertype? ... herkenbaar?



Je stijl is op elke medium (website, socials, flyers,...) anders en dit zorgt voor verwarring bij je doelgroep?



Je wordt overschaduwd door je concurrenten die wel een consistente uitstraling hebben?



Je hebt een sterk product of uitstekende dienstverlening maar mensen vergeten je snel omdat er geen visuele houvast is waaraan ze je merk herkennen?



Je huisstijl sluit niet aan bij je identiteit waardoor je de verkeerde doelgroep aantrekt?



Kies voor een uniforme en professionele stijl die uniek, herkenbaar en relevant is voor je doelgroep.

Door op de knop te klikken kom je terecht in mijn online agenda. Daar kies je een tijdstip dat voor jou past et Voila! Het gesprek is volledig vrijblijvend.

Waarom investeren in een
consistente huisstijl?

herkenbaarheid & professionaliteit

Klanten herkennen je sneller waardoor het vertrouwen blijft groeien. Hoe meer ze van je merk zien hoe meer het blijft hangen. Maar dan moet je wel een herkenbare stijl hebben die gelinkt wordt aan jouw merk. Een professionele stijl is relevant voor je doelgroep en straalt vakmanschap en betrouwbaarheid uit, waardoor klanten sneller voor jou zullen kiezen.

Een weerspiegeling van je identiteit

Samen met het logo is je huisstijl de basis voor een duidelijke merkidentiteit. Het vangt de essentie van je bedrijf in kleuren, vormen en lettertypes. Dit maakt het makkelijker om je boodschap helder en consistent uit te dragen, op je website, social media, en in al je communicatie.

Aantrekken van de juiste doelgroep

Een logo en huisstijl die aansluiten bij jouw doelgroep communiceert meteen: “Ik ben op de juiste plaats” Het roept de juiste emoties op en straalt uit waar jouw merk voor staat, of dat nu innovatief, betrouwbaar, creatief of luxueus is.

Onderscheidend vermogen

Als je in een markt zit waar de concurrentie groot is, helpt een consistente huisstijl  je om op te vallen. Het toont klanten in één oogopslag dat je anders bent.

Een investering die blijft renderen

Een professioneel huisstijl is een investering waar je heel lang mee verder kan. Het is de kern van al je marketinguitingen en een essentieel onderdeel van de lange-termijnstrategie van je merk.

Rebranding voor ondernemers
branding voor ondernemers

Kies voor één van mijn pakketten

Flyer Interieur Vervaet
Visitekaartje Interieur Vervaet
D-Food branding
Mockup flyers

Wat  klanten  zeggen…

“Ik was zeer aangenaam verrast door de persoonlijke benadering van Waar.is.waldo. Het logo voelt helemaal juist aan, ik herken me er volledig in! Mijn website sluit hier mooi bij aan. Waar.is.Waldo heeft zeer goed begrepen wat ik wou vertellen en ze hebben me ook geholpen om de juiste keuzes te maken zodat ik me professioneel in de markt kon zetten.”

Micheline De Waele

gepassioneerde ondernemer, Dirigent, fluitiste, pedagoog

“Waar.is.Waldo is de ideale partner voor het ontwikkelen van een sterk merkconcept! Isaura is creatief en gaat professioneel en met een open blik te werk. Het enthousiasme van Isaura en haar betrokkenheid naar de klant toe zorgen voor een fijne samenwerking!

Manuel Verwulgen

gepassioneerde ondernemer, Oprichter plantenmerk 'Fresh Louis'

“Bij Fresh & Veggie draait alles rond duurzaamheid. Onze basisproducten zijn vers en plantaardig en alle gerechten zijn op de meest duurzame manier bereid. Het belang dat we hechten aan duurzaamheid is duidelijk terug te vinden in onze re-branding die door Waar.is.Waldo is uitgewerkt. Zij hebben gelet op de kleinste details. Zelfs onze visitekaartjes zijn op graspapier gedrukt!”

Jeremy Khammavong

gepassioneerde ondernemer, zaakvoerder bij Fresh & Veggie

Waarom een unieke huisstijl echt een must is!

Tegenwoordig zijn er talloze mogelijkheden om zichtbaar te zijn en de aandacht van klanten te trekken. Ondanks de concurrentie bieden al deze opties ook veel kansen. Daarom is het cruciaal om een sterke huisstijl te hebben, zodat je deze kansen optimaal kunt benutten.
Door consistent te communiceren in woord en beeld zal het vertrouwen bij je klanten en volgers groeien. Daarom is het belangrijk dat ze elke boodschap snel kunnen linken aan je merk. Een herkenbare stijl is hierbij key!

Klaar om jouw merk naar een hoger niveau te tillen? Neem contact met me op en ontdek hoe ik je kan helpen.

Tot snel!

Isaura

Door op de knop te klikken kom je terecht in mijn online agenda. Daar kies je een tijdstip dat voor jou past et Voila! Het gesprek is volledig vrijblijvend.
Profielfoto-Isaura

Hey, ik ben Isaura

 

Een echte people’s person met liefde voor design… Én gepassioneerd onderneemster!

Ik ben mama van Julia, een vastberaden dochter van 2 jaar. Ik heb een relatie met Anne-Sophie, de mee-mama van Julia.

11 jaar geleden ben ik na mijn opleiding “grafische en digitale media’ gestart als grafisch vormgever in een communicatiebureau. 5 jaar later was ik klaar voor mijn eigen onderneming.

In de eerste jaren heb ik voor verschillende type bedrijven en klanten gewerkt: solo-ondernemers, KMO’s, scholen, overheidsinstellingen, internationale bedrijven,… . Ik stond in voor het maken van productmerken, bedrijfsmerken, grafische prints en visuals, conceptuele campagnes, enz. Deze ervaring heeft er mee voor gezorgd dat ik vandaag impact kan maken.

Naast ontwerpen hou ik ook van mensen. Mijn interesse voor de mens en zijn enthousiasme (want ja iedereen is enthousiast) maken dat ik doe wat ik doe: ik maak merken voor gepassioneerde ondernemers die vanuit hun identiteit ondernemen. Dit doe ik onder de naam ‘Waar.is.Waldo’. Elke ondernemer is een ‘Waldo’ die met de juiste outfit snel kan gespot worden tussen alle andere.

Een ondernemer succesvoller maken door zijn merk een visuele identiteit te geven die professioneel maar bovenal juist en passend is, daar doe ik het voor!

Maak een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik geef graag meer info en luister naar jouw verhaal.

Door op de knop te klikken kom je terecht in mijn online agenda. Daar kies je een tijdstip dat voor jou past et Voila! Het gesprek is volledig vrijblijvend.

Voor wie maak ik huisstijlen?

ï–„

Voor de gepassioneerde ondernemer

Die weet dat een heldere merkidentiteit en een sterk merkontwerp een must is voor succesvol ondernemen. En die hier ook tijd voor wil maken.

ï–‡

Voor wie onderneemt vanuit eigen overtuiging en waarden

Doe je wat je graag en onderneem je vanuit wie je bent? Dan heb je zoveel te vertellen en te bieden. Zorg dat je merkontwerp je verhaal ondersteunt.



Voor de ondernemer die klaar is om een volgende stap te zetten!

Je bestaande merk is aan een update toe of je hebt plannen om een nieuw merk te lanceren. Dit kan een bedrijfsmerk, een productmerk of een persoonlijk merk zijn.

Voor wie niet?

$

Voor ondernemers met 'zero' tijd

Veel ondernemers hebben het druk. I get it! Om een juist merkontwerp te maken heb ik ook de inzichten en kennis van de ondernemer nodig. Dus ook af en toe wat van zijn/haar tijd.

een massa mensen met waldo kledij aan

Hoe kunnen we jouw merk herkennen tussen alle andere?

Maak van jouw merk een echte Waldo.

Door op de knop te klikken kom je terecht in mijn online agenda. Daar kies je een tijdstip dat voor jou past et Voila! Het gesprek is volledig vrijblijvend.