Een goed concept is de basis voor sterke communicatie
01

het concept

Een concept is als een kapstok voor je merkcommunicatie. Het is meer dan een idee. Het vertaalt de waarden van je merk, het DNA van je bedrijf en de overtuigingen van je medewerkers. Dit onderscheidt het merkconcept van een idee. Een idee kan voor elke concurrent worden toegepast.

02

DE volggroep!

Een creatief merkconcept met de juiste merkwaarden trekt de aandacht van je doelgroep. Door het continu en consequent toepassen van dit concept krijg je een volggroep. Een groep die voor je merk kiest omdat ze zich kunnen vinden in de fysieke en emotionele waarden van dit merk.

 

03

DE COMMUNICATIE

Een concept is de basis van sterke communicatie. We combineren verschillende communicatiemiddelen om de contactmomenten met je consument te verhogen, te verlengen en te verbeteren.

We maken concepten voor de realisatie van: merkactivaties, evenementen, promoties, instore acties, winkelinrichtingen, mediacampagnes, …

Heb je al een concept? Dan werken we dit graag verder uit voor je merkactivatie.

 

« First work out a brilliant concept, then play with the design of it. »

Een merk moet leven en beleefd worden!

maak een afspraak

14 + 11 =